Menu
Service & klachten onderhoud

Glasbreuk, inbraak, een lekkage of een technische storing? Hemink zorgt dat het probleem snel en vakkundig verholpen wordt. Wij zijn 24/7 bereikbaar om adequate opvolging te kunnen bieden in dit soort situaties. Tevens stellen wij samen met u een service level agreement op waarbij periodiek onderhoud wordt ingepland om de afgesproken kwaliteit te waarborgen.

U krijgt één vast aanspreekpunt die het periodieke service onderhoud begeleidt en zo spoedig mogelijk actie onderneemt op uw klacht. Er bestaat tevens een mogelijkheid om een koppeling met uw ICT-systeem te maken. Zodra wij een melding binnenkrijgen, staan onze onderhoudsmonteurs voor u klaar!

Diensten

  • ketel onderhoud
  • reinigen ventilatiefilters
  • glasreparatie of vervanging
  • sloten vervangen
  • kranen repareren
  • lekkages verhelpen
  • technische problemen oplossen
  • installatiewerkzaamheden
MEER WETEN?

Neem vrijblijvend contact met ons op